Celem ogólnym projektu jest wzrost atrakcyjności inwestycyjnej Radzionkowa – poprzez promocję oferty terenów inwestycyjnych, prowadzącą do wykreowania pozytywnego gospodarczego wizerunku gminy na tle innych miast i gmin regionu śląskiego oraz wzrost rozpoznawalności oferty inwestycyjnej Radzionkowa i zwiększenie wiedzy społeczeństwa odnośnie zasobów inwestycyjnych Gminy.
W ramach projektu:
- powstały spoty reklamowe, które emitowane były w stacji telewizyjnej ogólnopolskiej (TVN 24) oraz stacjach radiowych (Radio Piekary, Radio Plus Śląsk, RMF MAXX, Radio Zet);
- powstał 10-cio minutowy film o terenach inwestycyjnych oraz atutach Radzionkowa;
- zostały wyprodukowane gadżety reklamowe;
- rozbudowano stronę internetową (www.inwestycje.radzonkow.pl) o dodatkowy język (hiszpański);
- zostały wykonane prezentacje cyfrowe o danym terenie inwestycyjnym;
- zostały wykonane zdjęcia lotnicze miasta;
- odbyła się kampania billboardowa (po 10 billboardów w Katowicach, Krakowie, Warszawie i Wrocławiu);
- wyemitowano 2 artykuły w dziennikach ogólnopolskich (Puls Biznesu oraz Dziennik Gazeta Prawna);
- przeprowadzono kampanie internetowe w portalach onet.pl oraz wp.pl;
- odbyła się konferencja w Krakowie dla 60 osób;
- przedstawiciele Gminy wzięli udział w Targach Expo Real w Monachium w dniach 4-6 października 2011 r.
Wartość projektu: 717.242,00 zł
Dofinansowanie: 609.655,70 zł (85%)
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach RPO WSL 2007-2013
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego - realna odpowiedź na realne potrzeby