Przejdź do głównej treści

Urząd Miasta Radzionków

Logo Biuletynu Informacji Publicznej

Promocja terenów inwestycyjnych - etap III

Ilustracja artykułu: Promocja terenów inwestycyjnych - etap III

Celem ogólnym projektu jest wzrost atrakcyjności inwestycyjnej Radzionkowa – poprzez promocję oferty terenów inwestycyjnych, prowadzącą do wykreowania pozytywnego gospodarczego wizerunku gminy na tle innych miast i gmin regionu śląskiego oraz wzrost rozpoznawalności oferty inwestycyjnej Radzionkowa i zwiększenie wiedzy społeczeństwa odnośnie zasobów inwestycyjnych Gminy.

W ramach projektu:

  • powstały spoty reklamowe, które emitowane były w stacjach telewizyjnych ogólnopolskiej oraz stacjach radiowych;
  • zostały wyprodukowane gadżety reklamowe;
  • odbyła się kampania billboardowa (po 10 billboardów w Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Gdański, Warszawie i Wrocławiu);
  • wyemitowano 3 artykuły w dziennikach ogólnopolskich;
  • przeprowadzono kampanie internetowe w portalach onet.pl oraz wp.pl;
  • odbyła się konferencja w Warszawie dla 60 osób;
  • przedstawiciele Gminy wzięli udział w Targach EIRE w Mediolanie w dniach 5-7 czerwca 2012 r.

Wartość projektu: 734.450,00 zł
Dofinansowanie: 624.282,50 zł (85%)

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach RPO WSL 2007-2013

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego - realna odpowiedź na realne potrzeby